piątek, 17 sierpnia 2012

Informacja.


Garść wiadomości. Zawieszam to opowiadanie na czas nieokreślony. Miałam trochę czasu do przemyśleń i doszłam do wniosku, że to nie jest to, co chcę pisać. Zawsze skupiałam się na czymś innym, ale ta historia miała mi pomóc zacząć pisać coś nowego. Nie udało się.
Zawsze bliska mi była fantastyka, to ją zawsze pisałam i dlatego do niej wracam…
Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie i tak jak czytaliście tego bloga, będziecie czytać i nowego.
Zapraszam, więc do:
Bo tam poczujesz magię. Bo tam jej zapragniesz…


19 komentarzy:

  1. Asz tyy >.< Idź mi z tymi opowiadaniami xD Słyszysz mnie?! Już ja cię dopadnę na gadu, wtedy sobie pogadamy. Jak tego nie dokończysz, to naprawdę cię znajdę i ci zabiorę coś cennego

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, bo bardzo podobała mi się ta historia, ale fakt, nie ma sensu pisać czegoś, w czym nie czujesz się dobrze. Zaraz zajrzę na ten drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, szkoda, że zawieszasz, ale szanuję Twoją decyzję. Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz i dokończysz losy bohaterów, bo opowiadanie było serio interesujące.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ubolewam, że zawieszasz, ale Cię w pełni rozumiem. Sama mam dwa blogi z opowiadaniami i nieco zbyt mocno skupiłam się na tym o Wernerce, bo to drugie raczej zawieszę. Zaraz dodam Twe drugie opowiadanie do linków, będę zaglądać :]
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety i na tym blogu jestem nieco do tyłu, za co bardzo przepraszam, ale dobrze że szukasz tego czegoś. Jak znajdę czas to wezmę się za czytanko ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka szkoda a już się wkręciłam.
    No nic, zajrzę na kolejnego bloga, którego mam nadzieję, że dokończysz.
    Zapraszam do mnie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Na http://weryfikator.blogspot.com/ pojawiła się odmowa oceny Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż, szkoda że zawieszasz bloga ;( Naprawdę zaciekawiłą mnie ta historia, ale przeczytam twoje nowe opowiadanie. Być może zaciekawi mnie równie tak mocno jak to ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mors-ultima-linea-rerum.blogspot.com rozdział pierwszy. Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty, jak mogłaś! A ja tak lubiłam Chrisa!! Ale masz rację - fantastyka lepsza xD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, ale cóż - mm nadzieję, że w następnym opowiadaniu sprawdzisz się równie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu??? to opowiadanie było takie fajne, lecz będę czytała twój nowy blog... może będzie tak samo ciekawy jak ten ^^
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielka szkoda, że zawieszasz. Ale rozumiem. Zdecydowanie wolę fantastykę ^^
    Za nowe opowiadanie wezmę się już niedługo ;)

    I nie znalazłam tego backgoud.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, a ja już miałam nadrabiać zaległy rozdział... No nic, będzie czas w takim razie, bo czytania to mam spoooro... Nie obrazisz się, prawda? Oczywiście za ten nowy blog biorę się od razu.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej, a ja się tak wciągnęłam. Mam nadzieję, że następne opowiadanie bedzie tak dobre jak to! Fantastykę też lubię, więc mnie poinformuj o tym.

    [Zapraszam na nowy rozdział] :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a czy pozwoliłam Ci zawiesić? Nie ;p nie, nie, nie, trzy razy nie, Pani to odwiesi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę płakać ! ;( Podobała mi się ta historia ! Grr . . . ! Ooo . . . W pełni zgadzam się z Khaari Virta ! ;) Odwieś tego blooga, please ;*** < błaga na kolanach >

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś prze ze mnie "Otagowana" . xdd Wejdź, a się dowiesz o co chodzi:
    luna-draco-i-tajemnica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń