wtorek, 24 lipca 2012

Słowem wstępu


Czy starożytna historia miłości, może mieć wpływ na życie ludzi, którzy żyją w dzisiejszych czasach?
Czy dawna opowieść się powtórzy, a dawne błędy zostaną powielone?
I jaka tajemnica wiąże się z naszyjnikiem?

Dziewczyna i młody mężczyzna, połączy ich chęć wiedzy, dążenie do prawdy i skarbu, który może być wybawieniem jak i kluczem do zagłady.

* * *

To historia o marzeniach, przyjaźni, odwadze i miłości. Ale również o smutku, zdradzie, niepowodzeniach i złudnych nadziejach.
Bo życie pisze scenariusz naszych poczynań…

20 komentarzy:

  1. Wyróżniasz się, mało kto nie pisze od razu prologu albo rozdziału I :) Zobaczymy, co będzie dalej. Dziękuję za komentarz u mnie, cieszę się, że Ci się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) Kurczę , od razu świetnie się zaczyna! Już ten wstęp zacheca do dalszego czytania :D Nie mogę się doczekać ;]]
    Zapraszam Cię do czytania i komentowania moich blogów :
    www.bitwa-o-marzenia.blogspot.com <-- dopiero zaczęłam
    www.pijana-szczesciem96.blogspot.com
    Informuj mnie o nowych notkach :D
    Oczywiście dodaję do ulubionych ! ;P
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój wstęp bardzo mnie zainteresował, dlatego byłabym wdzięczna abyś mnie informowała o nowych notkach;P Zapraszam cię także na moje blogi http://blood-angel-damonamelia.blogspot.com/ i http://real-dream-zycie-zwariowanej-dziewczyny.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku bardzo Ci dziękuję za poświęcenie chwili czasu na mój blog. Przeczytałam ten dosyć niedługi wstęp i muszę powiedzieć, że mnie zaciekawiłaś. Zaraz dodam ten blog do linek, a potem wypadałoby odpowiedzieć na Twój komentarz. Nie proszę ludzi o informowanie, gdyż na blogi które odwiedzam wpadam w każdej wolnej chwili, więc na pewno nie przeoczę u Ciebie rozdziału.
    Całuję i życzę weny!
    [homerowski-taniec.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, aczkolwiek (tak na przyszłość) do takich próśb służy zakładka "Powiadom". ^^
      PS. A dałoby się wyłączyć weryfikację obrazkową? Stara jestem i w dodatku ślepa.:D Jeśli Cię to interesuje, to odpowiedziałam u siebie na Twój komentarz. Nie musisz ciągle pisać adresu swojego bloga.:)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie zaczęłaś ;D Jestem ciekawa o czym to będzie ;) Proszę poinformuj mnie o pierwszym rozdziale u mnie w "spamowniku" ;D Chętnie przeczytam Twoje opowiadanie ;p

    [ http://angels--versus--demons.blogspot.com ]

    P.S. Zapiszę Cię do czytanych u mnie na blogu ! ;)
    Pozdrawiam ! ! ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mój blog wywarł na Tobie dobre wrażenie i mam oczywiście nadzieję, że z czasem będzie jeszcze lepiej ;3 nie obiecuję, że będę komentowała każdą notkę, ale chętnie będę wpadać, jako że Ty również bardzo ciekawie zaczęłaś! c;
    Pozdrawiam gorąco,
    Mukudori.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaż na co Cię stać ;)
    Czekam na rozdziały i oczywiście dodaję Twój blog do linków.
    Po sposobie, w jaki napisałaś o sobie, wnioskuję, że musisz być pomysłową osobą. (serio, takie nietypowe przedstawienie siebie- podoba mi się ;) )
    Liczę, że będziesz mnie powiadamiać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, ciekawie się zapowiada :) I z wielką chęcią będę śledzić Twoją historię :) Powiadom mnie jeśli możesz o nowym wpisie ^^ I przy okazji zapraszam do siebie na:
    http://straznicy-wymiarow.bloog.pl
    Pozdrawiam i czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie i oryginalnie :D
    Czekam na więcej :>
    su-love.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacnie, zacnie :D Ciekawie się zapowiada :3 Z pewnością będę czytać i już mam Cię w linkach :3 Dziękuję za super komentarz :3 Naprawdę sprawił mi przyjemność :D No i mam nadzieję, że dalej będziesz czytać moje opowiadanie, tak ja Twoje :D
    Z niecierpliwością czekam na kolejną notkę :D
    http://titanic-by-melodia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł i w dodatku świetnie przedstawiony już na samym początku. Z niecierpliwością czekam na nowe notki. Mam nadzieję, że zostanę o tym jakoś poinformowana? ^^
    Oczywiście bardzo chciałam podziękować za te kilka miłych słów odnośnie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, ten powyższy komentarz był z bloga http://the-story-of-a-strong-girl.blogspot.com/ ale niestety przez przypadek zalogowałam się na konto mojej przyjaciółki :D Niezdara ze mnie, wybacz ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się zaczyna, jestem bardzo ciekawa co się dalej wydarzy informuj mnie u mnie na blogu ^^
    Dodaje cię do linków :)
    Pozdrawiam i życzę duzo weny

    OdpowiedzUsuń
  14. :D O, High School Musical, na to bym nie wpadła xP Postać Colina została wepchnięta na siłę do tego opowiadania, ja osobiście wolę Fausta i to raczej na jego postaci się skupię.
    Dziękuję za komentarz, jeśli chcesz mogę Cię informować o nowych notkach, a z tego co widzę to na Twoim blogu będą publikowane opowiadania, a po opisie sądzę, że może być ciekawe. Ja wiem, że zawracam dupę i takie tam, ale informuj mnie o nowych notkach.
    Pozdrawiam ;)
    forbidden-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się ciekawie ;). Czy nie będziesz mieć nic przeciwko jeśli dodam cię do linek i będę obserwować Twoje opowiadanie? I jeśli to możliwe to czy mogłabyś informować mnie o nowych postach? Pozdrawiam ;*.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba.Jestem strasznie ciekawa co będzie dalej.Nie wiem dlaczego,ale to skojarzyło mi się z moim opowiadaniem.Myślę,że Ci się spodoba,więc jeśli znajdziesz chwilę i chęci to zapraszam (http://cuenta--regresiva.blogspot.com/).
    Pozdrawiam,
    http://jestes-dla-mnie-wszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się ciekawie :) opisem trochę mi przypomina spętanych przez bogów, zobaczymy czy miałam rację ;p co do samego początku to według mnie to bardziej nadaje się na opis z tyłu książki niż na prolog ale jak tam sobie chcesz

    OdpowiedzUsuń